MissVixen

2012-09-18
21:44:27

ursäkter, ursäkter, ursäkter!
Jag blir så trött på mina egna ursäkter! Varje gång jag åker från jobbet de senaste två veckorna så pågår en väldigt hetsk dialog med mig själv om varför jag borde strunta i att ta mig till gymmet eller ut att springa. Jag vet ju att jag mår så bra av att träna och hur dåligt jag till slut mår när jag låter bli, så den ständiga mentala kampen börjar bli lite irriterande! Men vad som är tur är att jag vet att det bara är en period! Jag har sånna här perioder och det är en vinst varje gång jag kommer ur dem i ungefär samma form som jag va när jag hamnade i den. Igår vann träningslusten och jag tog mig ut och sprang 5 km! Det var sjukt jobbigt, men det är alltid värt det! Känslan efte ett bra träningspass går inte att jämföra med något annat!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: