MissVixen

2012-11-25
21:48:28

att ha söndag
Det är få gånger som det är så skönt att vara hemma helt själv och bara göra ingenting som när man har haft mycket omkring sig en längre period. Det är ingen nyhet vid det här laget att jag är lite stressad på jobbet men även trevliga saker kan bidra till det där behovet av ensamhet. Idag vaknade jag sent, åt långfrukost, pillat med mina bilder, gjort en inspirationsmapp på datorn med massor av fina inredningsbilder ja hittat lite här och var. Mellan varvet har jag druckit lite glögg, ätit broccoli (jag älskar broccoli) och nu har jag mumsat i mig lite varma mackor. Jag har haft söndag på alla sätt och vis och det har varit sååå skönt! (Som tur är fick en kompis ut mig på en timmes promenad nu på kvällen så jag har fått lite luft iaf...)
 
Resten av helgen har också varit himla fin! Jag åkte ut till Soffe i fredags och bubblade i deras utomhuspool. Blev kvar där över natten och på lördagen blev det både loppis, hantverksgården och julmarknad. Senare på kvällen kom några kompisar över till mig och drack glögg. En himla fin helg som sagt!
 
Ibland kan jag komma på mig själv med att småle över hur bra människor jag har runt omkring mig! Finare folk får man leta efter! Så detr så!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: