MissVixen

2012-09-03
17:58:16

sommarens slut
September är redan här och med det verkar det som att sommaren är slut. Trots värmen idag så är ljuset annorlunda och luften klarare. Så där klar som den bara är på hösten. Men helt ärligt så är det den här tiden på året som jag gillar bäst! Man kan med gott samvete stanna inne, krypa ner under en filt, tända sina ljus och dricka den där stora koppen med te. Och det är väl ungefär så mina senaste dagar har sett ut. Jag gissar att mitt dalande humör förra veckan och min nedstämdhet var tidiga tecken på en ankommande förkylning för nu sitter jag här med svullen hals och rinnande näsa igen. Men det passar lixom in med allt det andra. Det ger mig bara ännu en anledning att inte göra nåt och bara sitta här och dricka mitt te =) Och middagen är ju inte helt fel den heller! Äter mina rester av västerbottenpajen med kantareller jag gjorde igår. Ojoj så gott det var!!!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: