MissVixen

2012-10-09
10:03:34

Jag tar igen mig
Idag känner jag mig nog lite bättre! Eller nog, jag känner mig bättre idag för det verkar som att febern är helt borta. Däremot så värker kroppen nåt så fruktansvärt så det är svårt att avgöra hur bra jag är egentligen. Jag får helt enkelt fortsätta dagen i samma takt som den börjat! Jag har tagit mig en långfrukost, druckit te, uppdaterat mig på alla internetsidor jag brukar kolla och nu ska jag nog sätta mig med en bok. Kanske göra lite mer te och vira in fötterna i en filt för jag fryser.
 
Ibland tror jag att jag blir sjuk bara för att det är för mycket runt omkring. Går man i konstant stress så säger väl kroppen ifrån tillslut, och de senaste veckorna har ju faktiskt varit fruktansvärt kaosartade på jobbet. Så nu använder jag den här tiden och tar igen mig, kopplar bort hjärnan och andas ut.
Kommentar:
#1: sara

Härligt att du känner dig bättre, krya! :)

2012-10-09 @ 12:18:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: