MissVixen

2012-10-03
21:56:29

Fem kilo!

Jag tror att jag kan ha gjort så här förut med mindre lyckat resultat, men det hindrar ju inte att jag försöker igen=) Jag har satt ett mål för min hälsa och jag tänker att om så många som möjligt vet om det så kanske jag känner att jag har allas ögon på mig. Och så kanske jag kan få lite peppning från kända och okända själar. Det här är alltså förklaringen till varför jag skriver ut det här.

Målet är att gå ner fem kilo till nyårsafton! Jag vet att det är fullt möjligt samtidigt som jag vet hur svårt det är! Men jag ska klara det! Jag måste bevisa för mig själv att jag klarar det!

Så nu är jag ute på PW med Jenka precis hela tiden igen! Och vet ni! Jag provade mina "smalbyxor" och jag kunde knäppa dem! I maj fick jag inte ens upp dom helt över rumpan! Det är en bit kvar tills de sitter bra, men jag är en bra bit på väg!

Tog bilden när jag kom in från promenaden ikväll. Den jackan satt som ett korvskinn i våras och nu sitter den ok! Lite till bara så är den perfekt!

Kommentar:

vad duktig du är!!!

2012-10-04 @ 22:50:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: