MissVixen

2012-10-10
21:03:00

en bra dag
Jag tror att Göteborg och två dagar extra från jobbet har gjort mig gott! När jag gick från jobbet så var jag inte så där kollosalt trött som jag varit de senaste veckorna och huvudvärken som har smugit sig på varje dag i snart en månad har hållit sig borta. En bra dag helt enkelt! Världen snurrar inte riktigt lika fort och jag känner att jag har hunnit med. Jag har gått från jobbet och känt mig nöjd!
 
För övrigt så var helgen i Göteborg helt fantastisk! Jag har träffat fina vänner, jag har promenerat i Änggårdsbergen, jag har ätit på min favorit resturang och jag har andats ut! Och när jag var ute för några öl i fredags kom det fram en kille och lämnade en bild där han ritat av mig. Jag blev sjukt rörd!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: