MissVixen

2012-05-04
21:03:41

en sån där fredag =)

OBS! Varning vör fredagsdravel!

Ikväll har jag en sån där bra fredag igen! Eller mina fredagar är för det mesta bra, men ikväll är en sån där som jag beskrev för ett tag sen då jag bara sitter själv hemma och gör ingenting! Det känns som tiden och livet rusar fram i 200km/h så ibland är det skönt att bara landa lite. Jag har pillat lite med alla mina bilder så förhoppningsvis ska jag få ork att visa lite från jobbresan till Italien och lite annat imorgon.

Jag hoppas även på att jag ska kunna ta mig till gymmet imorgon! Jag saknar träningen så sjukt mycket då det här halvårets alla infektioner har gjort att jag har gått tillbaka enormt mycket i träningen! Målet var ju att gå ner de kilona jag gått upp till sommaren, men så blev det inte. Jag har börjat lite lugnt med att promenera med Jenny tre dagar den här veckan för att se vad lungorna klarar, och det känns som att jag nog ska klara av ett lätt styrkepass imorgon. Intensivare kontitionsträning och hårdare styrka väntar jag med tills jag varit på vårdcentralen den 18e. Jag ska göra en spirometri och förhoppningsvis få reda på varför jag blir irriterad i luftvägarna så fort jag tränar.

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: