MissVixen

2012-05-01
10:40:06

1maj

Jag lever! Jag har varken haft tid eller ork att skriva här för det är så mycket som händer, men på instagram (@onnie85) kan man hålla sig lite mer uppdaterad. De som har iPhone då vill säga=) Jag har varit på en fantastisk resa med jobbet till Italien som jag snart kommer visa lite bilder från. Och i helgen var det tjejkväll hon Linette och så var finaste Marcus här på besök. Det var fint att få umgås med honom ordentligt så här några månader efter att vi gjort slut.

Nu ska jag bege mig ut i solen och hänga på en filt med systeryster och jobba lite på de där fräknarna! Ha en fin första maj nu om ni så ska demonstrera, mysa i solen eller kanske till och med jobba. Snart är det sommar hörrni!

image description

Kommentar:
#1: Lena

Instagram finns för dom med HTC mm nu med ;)

2012-05-03 @ 13:20:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: