MissVixen

2012-03-07
09:03:00

baser

Idag mår jag bättre! Konstigt det där att en del blir liggandes en vecka och jag blir bättre inom ett dygn. För att liva upp morgonen lite så "fönstershoppar" jag på nätet=) Just nu är jag sugen på att skaffa mig lite fler ljusa basplagg nu till våren. Tyvärr blir det nog inte mer än fönstershopping då nästa lön inte kommer vara fet pga influensa och magsjuka.

Dessa från GinaTricot tycker jag är fina. Deras kvalitet brukar ju inte vara så bra, men just t-shirtar har jag haft flera stycken som hållit kanonbra!

Kommentarer:
#1: Ida

Svar: Ja, den var ascool! :) Vart är den köpt?

2012-03-07 @ 22:34:36
#2: Annika A

Jag är jättenöjd med min gråa, väldigt mjuk och skön är den! :)



Sv: Fick inte tag i skorna i dag, håller tummarna att de dyker i webshopen igen!

2012-03-08 @ 19:37:24
#3: malina

gina har faktiskt börjat överraska mer och mer tycker jag :)

deras perfect tee's är verkligen perfekta!!

2012-03-18 @ 09:10:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: