MissVixen

2012-06-17
10:40:35

tillbaka till gymmet

Jag skriver visst mest om träning och hälsa nu, men jag kan inte riktigt låta bli för det är så kul! Igår körde jag mitt första styrkepass på sjukt länge och vad jag älskar det! Tog det riktigt lugnt och körde på låga vikter mest för att få tillbaka lite muskelminne, men det känns ordentligt idag ändå=) Ska byta om och bege mig ut på en förmiddagspromenad med Jenka nu och hoppas det kan mjuka upp musklerna lite=) Hoppas ni får en riktigt fin söndag allihopa!

image description

Kommentarer:

Härligt jobbat, låter som ett jobbigt träningspass ^^



Svar; ÅH TACK vad glad jag blir!! Så himla kul att man kan inspirera någon, detta gjorde min dag!! :D

2012-06-17 @ 11:26:59
#2: Lena

Den är helt underbar, låten alltså :)

Lycka till med träningen, styrka is the shit ;)

2012-06-18 @ 10:48:03
#3: AnnaPanna

GRYM DU ÄR!!!!



Tack!, visst är det superfint. Kostade 10 kr!! :D LAVVV IT!!

2012-06-18 @ 11:09:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: