MissVixen

2012-06-12
21:50:48

när pusslet faller på plats

Jag börjar känna mig lite som en skiva på repeat, men jag förundras hela tiden av att allt bara känns bättre precis hela tiden! Jag kan tycka att jag har landat och att pusselbitarna fallit på plats, men så kommer jag till någon ny insikt och så känns allt så mycket bättre igen! Ibland känns det som att jag går och väntar på smällen, dagen då allt kraschar, för allt känns så himla bra nu! Jag är förälskad i Linköping, staden som jag flydde ifrån efter gymnasiet har blivit min största kärlek! Här har jag mitt liv och min vardag just nu och allt flyter bara på. Jag umgås med både gamla och nya vänner och jag har hittat tillbaka till gamla favoritställen. Och Stångån, det finaste jag vet! Trots alla mil jag gått runt där i vår och dagarna då jag kräks på sträckan så kan jag inte sluta facineras över hur vackert det är!

Och bara för att jag har varit så dålig på att uppdatera det senaste så bjuder jag på ett bildregn! Natti!







image description

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: