MissVixen

2012-06-14
20:48:10

min motivation

Jenkas klädhög bestod av kläder som numer är för stora, men min klädhög (en hel IKEA-kasse) består av kläder som jag ska komma i igen. Och vet nit?! Det börjar faktiskt närma sig! Jag drog på mig alla kläder i påsen igår och några byxor som jag inte kunnat knäppa förut gick faktiskt igen! Väntar dock lite till innan jag använder dem, för än så länge var de inte helt smickrande =) Jag blev så motiverad att satsa ännu mer nu så jag testade till och med att jogga lite lätt igår och idag. Jag har ju inte vågat mig på det eftersom lungorna spökat, men det gick helt ok. Hostade lite inatt, men det är ingenting mot hur det har varit! Igår gick det inte alls bra att jogga för musklerna var så ovana, men idag gick det bra mycket bättre! Jag känner peppen att fortsätta nu! Och för att göra dagen ännu bättre fick jag ett ryck och klippte håret idag så nu ser jag inte ut som en kvast på huvudet längre!

image description

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: