MissVixen

2012-07-16
23:05:50

lugnet infinner sig
Semester... Det var så mycket som snurrade i huvudet innan semestern att jag nog inte riktigt fattade att den var på väg. Och vädret har ju gjort att man redan börjar ställa in sig för höst. Men nu är den här och jag har sedan jag gick från jobbet i fredags sakta känt hur lugnet sprider sig i kroppen. Jag har haft en fantastiskt rolig utekväll, jag har ätit sjukt god mat på BK med familjen, jag har strosat på stan och jag har tagit mig ut i skogen. Som jag älskar skogen! Det går lixom inte att vara stressad där! Nu har jag tre veckor framför mig att bara ta dagen som den kommer, hur lyxigt är inte det! Och ännu bättre är att jag ska krypa ner i nytvättade lakan som luktar som hos mamma! Råkade vist köpa det sköljmedel som hon brukar ha istället för mitt vanliga =) Natti!
 
 
 
 
Kommentar:
#1: Pappa

Njut!!!

2012-07-17 @ 13:41:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: