MissVixen

2012-01-29
15:39:15

känslan av att klara mer än man tror

Att min kondition har nått katastrofläge är inget att sticka under stolen med! Men det var nog inte så illa som jag trodde! Nu sitter jag här hemma helt sjukt nöjd över att jag faktiskt klarade att springa 30 minuter på banddet idag! Lätt för de flesta, men för mig är det en prestation! Nu är jag pepp till att fortsätta med springandet när jag fick en sån bra start! Blev lite styrka efteråt med så jag känner mig rätt mör =)

image description
nytränad.nu

Kommentarer:
#1: Charlotte

SVERIGES STÖRSTA BLOPPIS? – www.cli.blogg.se/kop



Över 310 plagg säljes nu på www.cli.blogg.se/kop. Allt är i mycket fint skick och det mesta som lagts upp är helt oanvänt – dvs. NYSKICK!

Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser.



- Läckra partyklänningar i massa olika modeller

- Ytterplagg

- Västar

- 30 par skor i olika modeller, mestadels högklackat (Strl 40-41)

- Väskor

- Nederdelar så som shorts, leggins, kjolar

- Överdelar, linnen, partytoppar, oversize t-shirts, koftor – ALLT

- Smycken, halsband, armband, örhängen, ringar – nästan som en hel smyckesbutik

- Väskor i olika modeller

2012-01-29 @ 15:46:21

HEJA!! :D



och yes, min kväll vart väldigt bra sen.

fick mysigt sällskap. KRAM

2012-01-29 @ 18:40:45
#3: Karin

Sjukt härligt när man känner sig sådär nöjd och har "klarat det":))

2012-01-29 @ 20:24:45
#4: Jessica

grymt ju! :)

2012-02-06 @ 07:06:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: