MissVixen

2012-02-15
11:17:37

saker man kan göra när man är sjuk...

Usch vad jag tycker synd om mig själv! Sover mest hela tiden, men jag måste ju sysselsätta mig med nåt under min vakna tid här i min ensamhet. Medans jag drömmer om sol, vår, loppisar och fina kjolar så gör jag det här... 

Jag förundras och skräms lite över skillnaden på "vanliga" bananer och ekologiska fairtrade bananer. (inser att det egentligen borde vara de ekologiska som kallas vanliga...)


Jag drömmer om livet utanför mitt fönster. Kikar i smyg på grannarna som göra sina vardagsbestyr medans jag går omring här och är allmänt sunkig i min rosa onepiece.


Jag tar märkliga detaljbilder på saker i mitt hem. Här är min fina spegel som jag ärvt.


Jag äter knäcke med banan på för att det är gott och tänker tillbaka på min praktikplats där jag lärde mig detta. Jag tyckte min handledare var helt knäpp som åt det tills jag provade själv. Jag kollar även facebook 100 gånger och går in på alla bloggar i min lista ungefär lika många gånger. Kan konstatera att det händer inte så mycket på nätet om dagen.

Kommentarer:
#1: anna

dagarna är verkligen långa när man är sjuk! krya på dig :)

2012-02-15 @ 18:39:51
#2: Rebecca

haha lite som min dag, men jag har verkligen försökt plugga också :) Och så sitter jag i svart ziperall ;)

2012-02-15 @ 20:23:30
#3: Saratilda

Knäcke med banan är supergott =)

2012-02-15 @ 21:01:15
#4: Anonym

Det där ser gott ut:)

2012-02-16 @ 03:28:37

Massor med krya på dig !!!

å glad att jag kan underhålla lite ;) hihihi

2012-02-16 @ 10:07:57
#6: Klara

Vad roligt att tipset var till hjälp!

Om du vill ha din bloglovinknapp i slutet av alla inlägg klistrar du in den under <div class="entrymeta"><br>

Vill du ha den under både inlägg och "kommentera här"-texten så klistrar du in den under $ {EntryCommentCount}..... - raden också. Det är bara att prova dig fram tills dess att du känner dig nöjd, hoppas att det var till hjälp. :)

2012-02-16 @ 13:22:30

Det är gottgott med banan på knäckemacka! ^^

2012-02-18 @ 11:30:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: