MissVixen

2012-02-13
12:10:44

önska får man...

Min födelsedag börjar närma sig så jag tänkte göra en lite diskret(?) hint här om vad jag önskar mig... Vissa saker är mer rimliga än andra... Men som sagt, önska får man!

Update: Jag kom på att jag vill ha en mixer, en citruspress och en smörgåsgrill också! Det behöver inte vara de jag länkade till men det viktigaste är att kannan på mixern är av glas så man kan mixa varma soppor också.

Jag vill ha tulpaner i mängder!

Jag önskar mig lite slantar så jag kan bygga upp min buffert lite till


Jag önskar mig en extern hårddisk så jag kan lägga över alla mina bilder.
Jag gillar storleken på den här, den är från western digital och heter my passport. Men det behöver inte vara just den. Det jag vill är att den ska vara liten och att den ska få plats med mycket bilder!

Jag önskar mig en hängare för dörrar. Denna heter enudden och är från ikea.

Jag vill ha en helkroppspegel. Denna är också från ikea. Heter bonett och kostar 199kr.

Jag vill gärna ha ett smyckeställ med. Detta är Lisbeth dahl och är silverfärgat.
Man kan beställa det på www.chique.se


Ett par Litas från Jeffrey Campell hade inte heller suttiy fel. Man kan hitta dem på www.henrykole.se.
Jag har storlek 38


Jag skulle nog kunna önska mig varenda klänning från www.inlovewithfashion.com, men dessa står lite högra upp på villha listan.
Den första heter: LOVE royalblue chiffon long sleeve dress
Den andra heter: LOVE berry crinkle asymmetrical Maxi dress
Båda behöver jag storlek M/L


Jag ösnkar mig eventuellt en resväska med (om jag inte kan låna mammas) men jag orkar inte leta fram en bild på det

Kommentarer:
#1: Rebecca

Åh vad roligt att fylla år! Bra önskningar där!

2012-02-13 @ 13:55:03
#2: anna

vilka bra saker du önskar dig, hoppas du får en del av det iaf :)

2012-02-13 @ 14:46:31
#3: sara

okej, så du fyller också år snart? när fyller du då? :)



ja tulpaner är så fint, tulpaner har jag redan sagt till alla att jag önskar mig till födelsedagen :)

2012-02-13 @ 15:11:44

Tänkte tipsa om en annan blogg, en relativt ny men värd en titt till denna starka person..



http://anidmo.blogg.se/

2012-02-13 @ 16:41:54
#5: Annika

Vilken bra önskelista, många fina saker! :)

2012-02-13 @ 19:56:55
#6: Jessica

Sv: hihi nä man kan inte va med på allt. Vad är du med i för utmaningar nu då. :)

2012-02-13 @ 22:24:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: