MissVixen

2012-02-25
09:34:06

älskade lördag!

Åh vad jag gillar lördagar! Det är verkligen en härlig känsla att få ligga kvar i sängen om man vill, äta frukost i lugn och ro och bara ha en lugn morgon! Idag ska jag fortsätta med förberedelserna för kvällen då det kommer lite fint folk på födelsedagshäng! Jag fyller ju inte förens på tisdag, men lika bra att tjuvstarta! Det blir tacos ikväll och som jag har längtat! Världens godaste mat skulle jag tro!

För övrigt så blir jag barnsligt lycklig av den antågande våren. Det går lixom inte sätta fingret på vad det är, men det är nåt med ljuset och med lukten. Snart är den här, älskade vår!


gammal bild, men snart är det dags att ta fram vårskorna igen!

Kommentar:

Du har fyllt juuu!

eller?



HIPP HIPP HURRAAAAAA

2012-02-27 @ 13:22:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: