MissVixen

2012-02-14
10:49:55

alla hjärtans dag

Jag har precis som igår sjukstuga här hemma. Jag ska inte gnälla om det, men nu vill jag bara bli frisk! Är det bäst att bara sitta här hemma och vila, eller ska jag försöka ge mig på en promenad runt kvarteret iaf, bara för att få lite luft? Vill ju inte riskera att bli värre...

Idag är det alla hjärtans dag så jag hoppas att ni visar de ni tycker om lite extra omtanke idag, även om jag tycker att man alltid ska göra det. Jag tänker på er alla som jag tycker om härifrån min sjukstuga iaf!

Jag har kommit på lite fler saker till min önskelista:

Den här locktången från OBH nordica
Länken visar exakt vad den heter.

Jag är även sugen på två böcker.
Bland annat influence av Mary-Kate & Ashley Olsen


Och Vintage av Marie Birde


Kommentarer:
#1: sara

ja det är ju bra, själv fyller jag 26 så jag har varit ute och kikat efter lite födelsedagspresenter idag på stan! :)



trevlig alla hjärtans dag!

2012-02-14 @ 15:51:59
#2: Annika

Kan rekommendera boken Vintage. Den är väldigt bra! :)

2012-02-15 @ 20:35:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: