MissVixen

2012-04-11
11:31:38

second hand

Redan i söndags kväll började jag ana en viss förbättring, i måndags likaså och även igår. Igår var jag på centrumkliniken igen och läkaren tyckte att min feber hade hållit i sig för länge så hon bytte antibiotika och idag har jag vaknat som en ny människa. Jag hostar fortfarande, men hjälp vad mycket bättre jag mår! Har bosatt mig hos mamma sen i torsdags så jag slipper vara själv, men nu hoppas jag bara att jag inte smittat ner henne...

För överigt så kom jag på att jag glömt att visa mina senaste secondhand-fynd! Ja, ni som har mig på instagram (@onnie85) har ju redan sett dem men här kommer de till er andra.

Sex stycken te-koppar för 30kr tillsammans och min fina tiffany-lampa för 300kr. Ska jag vara ärlig så visste jag inte att det var en tiffany när jag köpte den så jag var inte medveten om vilket kap jag gjorde. Jag förstår att det nog inte är en orginal, men jag kan inte riktigt lista ut vad stämpeln betyder... får kolla upp det lite bättre.


Kommentarer:

Tack så mycket...25! ...I år igen!! Märkligt det där va!! Lampan är helt underbar! Krya på Kram kommer hääära

2012-04-11 @ 11:42:56

Tack så mycket! :D älskar att kika i secondhand, riktigt fin lmapa du fyndat :)

2012-04-11 @ 12:21:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: