MissVixen

2011-11-30
16:45:25

nya mål

Men vet ni, jag tränade ett cardio burst pass idag och insåg att min kondition är tillbaka på noll... igen... Det här med långsiktiga mål verkar inte vara min grej, i alla fall inte utan lite delmål på vägen, så mitt första mål blir att se till att ha någon sorts grundkondition tills mitt inbokade PT pass den 15 dec. Tror ni det kan gå på 15 dagar? Kondition tar ju rätt lång tid att bygga upp lixom. Ska bli spännande att träffa en ny personlig tränare, och hon har höga förväntningar att leva upp till med tanke på hur nöjd jag var med Ulf i Göteborg. Den som tycker det är tråkigt med träningsuppdateringar får blunda för de inläggen då jag skriver om sånt för jag ska försöka få till någon sorts "dagens träning" de här 15 dagarna. Tyvärr kommer det börja med två ofrivilliga vilodagar då jag har saker inbokade från morgon till kväll nu tors-fre.

Så dagens träning var ett cardio burst pass (hemma träning med NTC appen) + 20 minuters promenad

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: