MissVixen

2011-05-16
21:42:13

så här tänker jag...


Nu vet jag inte vad jag gjorde... Skulle ta bort två inlägg som jag testade att skicka från mobilen, så råkade jag ta bort de två senaste vanliga inläggen... Ibland blir det inte som man tänker sig...

Ikväll är jag gräsänka så jag har passat på att ringa runt till familjen vilket var allt för länge sen. Det är mysigt att höra från alla som jat tänker så mycket på. Jag har även passat på att ha det helt tyst omkring mig utan både tv eller musik och sjunkigt långt ner i soffan och bara slappnat av. Att bara andas är något jag måste bli bättre på! Särskilt efter en sån här dag då alla varit lite konstiga på jobbet... Undra vad det beror på när alla är på skumt humör samtidigt...

Som många nog har hört eller börjat gissa sig till så saknar jag Linköping! Efter månader av grubblerier och funderingar så har det börja landa i mig vad jag faktiskt behöver göra. Och det var lite som en tyngd släppte från bröstet när jag vågade ta beslutet att jag ska flytta hem. Ja med 99% säkerhet så kan jag säga att jag ska flytta upp till Linköping igen efter semestern. Samtidigt som jag blev lättad av beslutet så får jag panik lite då och då... En flytt upp till Linköping innebär att jag måste flytta ifrån min fina Marcus, min kärlek! Men folk har klarat av långdistansförhållanden förut och jag tror och hoppas att även vi ska göra det. Vi vet inte alls vad vi har framför oss men jag vet att det här är något jag måste göra för mig! Och jag har Marcus fulla stöd!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: