MissVixen

2011-06-25
13:54:17

GLAD MIDSOMMAR!

Eller rättare sagt glad midsommar dag!

Bilden är från förra helgen för jag tog inte en enda bild igår, men jag gillar den för jag ser så himla glad ut! Och David, ja han ser bara ut =)

Jag hoppas iaf att ni alla hade en helt fantastisk midsommar afton tillsammans med fina vänner!
Själv fortsattte jag en tradition från förra året med att ha galet ont i huvudet, men stora delar av dagen blev bra ändå. Vi var på sill-lunch hos lite vänner och på kvällen grillade vi tillsammans med Marcus familj. Helt klart en mysig midsommarafton, men jag la mig redan vid tiotiden pga min huvudvärk.

Denna midsommardag blir en väldigt stillsam dag, mest för att jag vaknade med nackspärr som inte är av denna världen! Efter en timme på spikmattan så kan jag röra liiite på huvudet men jag får nog ta en timme till snart. Och värktabletter hjälper inte alls så det verkar bara vara att vänta ut skiten. Hoppsan vad jag gnäller, allt är inte så dåligt som det låter men jag har ju en tendens att bli lite gnällig när jag har ont =)

För övrigt så har jag tankarna utspridda lite överallt. Jag lever fortfarande lite på hur bra Metaltown helgen var samtidigt som jag tänker framåt. Ska ju hälsa på mitt nya jobb, avsluta saker på det gamla, hitta lägenhet i Linköping, spara undan pengar, rensa bland alla mina saker... Så mycket att göra samtidigt som jag vill leva i nuet för det är ju sommar och snart semester. Kommer behöva kunna tänka tillbaka på fina sommardagar när jag är i flytten i höst. Vill att allt ska vara färdigt samtidigt som jag vill leva i nuet. Vill ha kakan och samtidigt äta den när det gäller mycket just nu...

Sist men inte minns så säger jag GRATTIS till storasyster! Snart hänger jag på din balkong mer än vad du kommer orka=)

Kommentarer:

fiina bilden :)

men hoppas du blir piggare snart.. huvudverk är fan inte kul de. bättre ha ont i en arm kan jag tycka.



småät på kakan du och ha en fiin kväll!

KRAM

2011-06-26 @ 16:40:29

Goddag! vad trevlig dina inlägg är! kommer definitivt läsa dina inlägg lite mer. :) Hoppas du har en trevlig dag :)

2011-06-29 @ 19:14:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: