MissVixen

2011-07-06
22:05:10

grubblerier


Just nu går jag mest omkring och funderar. Jag funderar på hur det ska bli och vad som väntar, men det går ju inte att veta nu. Jag vet inte om jag kommer trivas på mitt nya jobb, jag vet inte om jag gör rätt i att flytta hem till Linköping, jag vet inte om mitt förhållande klarar av distans... Jag vet helt enkelt ingenting och det är jäkligt läskigt! Jag är van vid att ha kontroll och veta vart jag ska, men nu faller jag fritt och har ingen aning om vart eller hur jag landar. Det enda jag egentligen vet är att jag måste göra det här så jag slipper undra över hur det hade varit. Jag måste göra det här även fast det är läskigt!

Kommentar:
#1: jonna

Men vågar man inte så är man bara en liten lort!

Och du är väldigt modig.

2011-07-08 @ 09:09:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: