MissVixen

2011-01-16
10:16:36

SÖNDAG 16 JANUARI

Nu sitter jag här i min morgonrock igen och försöker vakna lite. Men idag är det inte te jag dricker (än så länge...) utan en frukost smothie. Alla vanliga glas är i diskmaskinen så det blev en riktig lyxfrukost =)

Idag var tanken att jag skulle åka och titta på en soffa men Marcus är o bygger i affären och min skjuts har fått förhinder så det blir nog till att plocka lite till här hemma. Försökte få lite ordning här igår, men jag tröttnade rätt fort så det är en del kvar. Men jag köpte lite tulpaner igår och det livar alltid upp.

Vid två kommer Jonna och då ska vi äta chili con carne. Gott! Måste bara handla lite så jag har någonting att laga.

Ha en fin söndag nu!

Kommentar:
#1: Syss

JAG VILL OCKSÅ HA TULPANER!!!!! Gött med Lyxfrukost!

2011-01-16 @ 19:51:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: