MissVixen

2011-12-06
20:49:40

update

Ok, december månad kanske inte är bästa månaden att försöka hitta tillbaka till formen och flåset, men jag försöker så gott jag kan. Maten har jag inga problem med att äta bra, det har nästan aldrig varit mitt problem. Däremot allt jag stoppar i mig emellan de vanliga måltiderna är väl lite svårare... Tur att det bara är december en gång om året för hjälp vad gott det är med glögg och pepparkakor (gärna pepparkakor med lite brie på...) Men det går ändå! Iofs jäkligt långsamt, men det går!

Hur har det gått med träningen de här dagarna då...
Torsdag-Lördag: Vila
Söndag: Nybörjar yoga
Måndag: Zumba 1h + 20min stretch

Inte riktigt så mycket som jag planerat, men en liten bit på vägen iaf!

Kommentarer:
#1: Jonna

Jag tycker du är duktig!! Här är det vansinnigt svårt att komma igång. Har inte råd med gymkort förrän i januari och börjar få lote panik:c

Vad tyckte du om yogan förresten? Och om zumban??

Kram

2011-12-06 @ 20:56:15
#2: malin

Alltså yogan sysslar jag bara med hemma än så länge... Vill så gärna testa på den på gymmet, men det enda passet jag kan gå på är poweryoga 75 minuter så jag har fått för mig att jag måste träna lite grunder här hemma först=) Zumban är ju jätterolig även fast jag inte har nån koordination, men det går bättre och bättre!

2011-12-07 @ 19:33:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: