MissVixen

2011-12-30
17:59:32

årskrönika 2011, del 1

JANUARI
Jag började året med att hjälpa min fina vän Linette att ordna 25års kalas för pojken hennes, blev riktigt lyckat!


Jag och Marcus tog en mys-tur ut till Nääs slott och fikade



FEBRUARI
I februari blev jag med page och storasyster hade inflyttningsfest i sin lägenhet

Jag var på after work några gånger och en av gångerna hamnade jag och dessa finingar på sticky=)

Och så fyllde jag år ocg fick min underbara onepiece av min underbara Marcus


MARS
I mars var jag på the Rover och drack öl och åt världens godaste hamburgare med Jonna och Karrolanna!

Jag plockade fram vårskorna

Och så åkte jag till Nääs igen och njöt av vårsolen med det här trollet och hennes mamma

Det åts även gott på briggen några gånger=)


(fortsättning följer...)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: