MissVixen

2011-08-30
17:44:03

snart så...


Jag längtar så mycket efter min fina lägenhet att jag nästan blir  irriterad på att jag inte får flytta in typ nu! Eller helst igår... Jag bläddrar sönder nya IKEA-katalogen och i söndags vandrade jag runt på varuhuset och planerade och funderade på hur jag skulle vilja ha det. Samtidigt har motivationen till att packa avtagit lite här och alla saker ligger mest och dräller... Tror det beror lite på att jag nog inte riktigt fattat att jag bara har 3½ veckor kvar på jobbet och att jag inte ska bo här i den här lägenheten tillsammans med min Marcus framöver. Flytten har aldrig berott på att jag vill härifrån, utan det har alltid varit för att jag vill tillbaka till Linköping. Därför är det ju lite dubbelt för det finns enormt mycket här som jag kommer sakna. Göteborg har ändå varit mitt hem i över sju år. Och jag och Marcus har bott tillsammans i tre av de åren.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: