MissVixen

2010-05-31
15:38:46

längtar efter värmen


Jag längtar verkligen tills värmen kommer på riktigt! Det sägs att det ska bli varmt den här veckan, men jag vågar inte hoppas på för mycket. Men snart så, snart så kan man gå i linne både dag som kväll och dricka öl på konserter och spelningar. Synd bara att jag inte har nån stor konsert inbokad i år. Bilden togs för två år sen i väntan på Iron Maiden, förra sommaren blev det ju Metallica i Köpenhamn. Men denna sommar har jag bara småspelningar på Liseberg inplanerade. Inte riktigt samma sak...

För övrigt så togs bilden i samma veva som jag träffade Marcus, vem hade trott då att vi två år senare skulle köpt lägenhet och bor ihop =) Men ibland rullar allt bara på och blir som man vill ha det!

Kommentarer:
#1: Syss

Ah sommar i Gbg! När semestern är över o vi har tid igen får vi ta oss en svängom i dina trakter! Det var gött den helgen!

2010-06-01 @ 08:45:40
#2: Alex

Heej. Hoppas allt är bra med dig, nu var det alldeles för längesen.



Kram på dig.

2010-06-01 @ 13:26:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: