MissVixen

2010-02-25
19:45:07

på äventyr med ny kamera




Äntligen har jag en ny kamera! Det senaste har jag tagit färre o färre bilder för att de verkligen inte blir bra med den kameran jag hade, men nu har jag fått min examens/födelsedagspresent av pappa och Hélène som alltså var en ny kamera! Än så länge har jag inte haft så roliga motiv utan det blir mest på snön, hus och på Marcus. Men det har verkligen inte hindrat mig från att ta bilder. Februarimappen bland mina bilder kommer vara full av tråkmotiv =)

Nog om det! Föresten, är det bara jag som tycker att det är vår i luften trots allt snökaos? Jag vaknar var och varannan morgon av fågelkvitter, måsarna har komit tillbaka och det luktar så där speciellt. Är det inte underbart!
Nu ska jag koka mig lite té och krypa upp i soffan. Måsta samla lite krafter för en lång dag på jobbet imorgon, efter det är det helg, min födelsedags helg!!

Kommentar:
#1: jonna

Jag har med lite vårkänsla! Men bara lite.

2010-02-27 @ 08:35:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: