MissVixen

2010-02-11
13:19:13

magsjuk


Häromdagen diskuterade jag med några föräldrar på jobbet om att jag tror att jag hör till den delen av befolkningen som inte blir magsjuk, och det har jag fått äta upp idag... Vaknade och tyckte att mensvärken kändes lite konstig, jag brukar ju aldrig må illa av den och den satt lite för högt upp, men det tog ju inte lång tid innan jag insåg vad det var... Det går ju magsjuka bland barnen, men jag trodde jag skulle klara mig. Så nu ligger jag alltså här i soffan och tycker jäkligt synd om mig själv. Har fått i mig lite vatten att dricka och precis ätit lite yoghurt, men som det känns nu va det en riktigt dålig idé. Fy helvete vad jag tycker synd om mig själv! Jag vill ju jobba! Jag ser fram att träffa barnen nu! På måndag börjar alvaret, då är inskolningen slut och barnen börjar på ordinarie schema.

Kommentarer:
#1: syss

Krya på dig!!

2010-02-11 @ 13:59:01
#2: Pappa

Inget roligt alls! Bli frisk fort! Kram!

2010-02-11 @ 19:50:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: