MissVixen

2010-02-12
11:00:10

lite födelsedags tips
Idag mår jag lite bättre! Har sovit 12h i natt + att jag sov stora delar av dagen igår. Jag åt faktiskt lite frukost för en stund sen, så nu hoppas jag på att jag får behålla den. Lyckas jag med det så ska jag gå ett varv runt huset, är helt sjukt stel efter allt sängliggandes och hukandes över toaletten...

När jag ändå har lite tid över så kan jag ju visa två saker jag önskar mig inför den kommande 25års dagen =) Jag har ju varit hos en sjukgmnast för min rygg och då fick jag några övningar som jag kan göra hemma. Men såklart behövs lite redskap för det.

Det viktigaste som jag behöver är ett par vrist/ankelvikter på 1,5 kilo. På gymmet använde vi hantlar, men jag tänkte att jag kan använda dem till mycket mer om jag kör på dessa.


Nästa sak jag vill ha är en pilates/yogamatta. Det blir ju lite bekvämare att göra övningarna på golvet då =)


Annat jag önskar mig är lite klirr i kassan så jag kan köpa ergonomiska innerskor, byxor, bra skor att ha ute i Göteborgsvädret. Nästan allt är ju till jobbet.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: