MissVixen

2010-02-27
17:14:00

laddad


Ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt varit lite besviken på att det var så få som kunde komma ikväll. Men nu när lägenheten är skinande ren och jag gjort en liten omvärdering av kvällen så ser jag fram emot den tokmycket! Vi blir bara några få, men det är personer som jag verkligen tycker om och som jag inte sett så ofta det senaste som kommer, så det kommer bli fantastiskt mysigt att sitta här hemma och mysa över nåt glas av vad man nu vill ha =)

Roserna är från Marcus. Fick dom idag redan eftersom han inte åker ut nåt imorgon. Det är lite av en blomsterbutik här hemma nu, för jag köpte tulpaner åt mig själv igår, och så kom marcus hem med rosorna idag, plus tulpaner från hans pappa=) Fint är det!

Hoppas ni får en kanonbra lördagskväll! Det ska jag ha!
puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: