MissVixen

2010-02-28
20:56:39

25 år idag!

Vilken helg jag har haft! Igårkväll myste jag med Marcus, Jonna, Daniel Henrik och Anders och idag har haft folk över på födelsedagsfika. Och vilka presenter jag har fått!!! Satt o gapade när jag öppnade paketet från Marcus med det fantastiska Rock by Sweden halsbandet! Och en annan underbar present var presentkort på hagabadet! Slänger in lite bilder från helgen, för jag orkar inte skriva mer =) Appropå bilder så har jag inte riktigt koll på alla inställningar på kameran än, så det är lite olika ljus i bilderna, men jag lär mig sakta men säkert =)

Jag med en tokstark blixt i ansiktet. Man kan tro att jag anammat det bleka vampyrmodet=)


Söta, söta Jonna var med och myste igår! Jag är så glad att hon och Daniel äntligen kommit tillbaka till Göteborg!


Såklart fick jag frukost och paket på sängen! Paketet innehöll det finfina halsbandet!


Så här ser jag ut just nu! Helt slut efter alla besök och lite socker-bakis av mina cupcakes. Men klart jag måste posa lite ändå! Tanken var ju att visa halsbandet, men det gör sig visst inte så bra i liggande ställning=)


Hoppas ni alla haft en lika bra helg som jag, även om det inte varit eran födelsedag!

pusspuss

Kommentarer:
#1: jonna

Åh, vilka fina klänningar vi har!

Och jag är också glad att jag bor här, känns så jäkla rätt liksom!

Och tack för både igår och idag, det var riktigt trevligt :D

2010-02-28 @ 22:56:55
#2: Syss

1: Har du mer rött i håret än vanligt?



2: Jag är imponerad att han lyder dig blint när det gäller frukost på sängen!



3: Jag instämmer med Jonna, vart kan man hitta dessa piffiga klänningar?



Kram

2010-03-01 @ 17:13:51
#3: Pappa

Vadå? Inte lärt dig alla inställningar än! Det har ju gått en vecka!!! ;-) Kram

2010-03-02 @ 15:28:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: