MissVixen

2010-08-18
20:25:15

onsdag 100818

Jag blir verkligen sämre och sämre med att hålla den här sidan uppdaterad! Men jag ska bli bättre! Iaf försöka att bli bättre =) Man kan tro att jag inte gör så mycket eftersom jag inte skriver nåt här, och ibland känns det faktist så... Men riktigt så är det ju inte! Mamma har varit här en helg, förra helgen var Marcus och jag i Linköping på en mycket trevlig kräftskiva hos Hanna och såklart lite mys med familjen, jag har även haft besök av familjen Identeg med en härlig treåring som är precis som tråringar brukar vara =) Det har blivit några turer till Partille ochså för att hälsa på de nyblivna föräldrarna Linette och Sonny och deras underbara lilla Lexie! Som sagt så har jag allt hunnit med lite granna mellan mina arbetspass. Det är allt tur att helgerna och kvällarna finns under inskolningstider med en kollega som varit hemma med sjukt barn. Lasset blir ju lite tyngre då lixom...

Just nu föröker jag bara hålla fast i de sista sommardagarna, samtidigt som jag andas in den kommande hösten, min favoritårstid.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: