MissVixen

2010-08-22
17:10:05

läget i garderoben

ÄNTLIGEN har jag tagit tag i att rensa ur min garderob! Har inte riktigt förstått hur den kan välla över av kläder samtidigt som jag inte har nåt att ha på mig! Två papperskassar med kläder rensade jag ur som jag ska skänka bort och en skräpkasse blev det med kläder som är trasiga. Nu äntligen har jag lite översikt igen och har lite bättre koll på vad jag faktiskt behöver. Något som jag verkligen behövde var påfyllning av lite byxor! Både mina sista jeans och öeggins gick sönder i veckan så det blev en tur till stan med Emma i lördags och tro det eller ej, men jag hittade två par leggins och ett par jeans på en gång och, kors i taket, jag kom inte hem med något annat än vad jag behövde! =)

Däremot så blev det en HM beställning för några veckor sen och den här tröjan blev helt klart en favorit direkt! Vill nog köpa på mig iaf en till i en annan färg=)


Så, nu vet ni hur läget ser ut i min garderob! Ni kan skriva upp det om ni vill, för jag förstår att det är oerhört intressant!

Puss!

Kommentarer:
#1: jonna

åh,jag borde med rensa....har tänkt görat massa gånger men det blir verkligen inte av!

(och jag har också funderat på dendär tröjan,men inte kommit till skott,är den stor eller liten i storleken?)

Kram

2010-08-23 @ 17:28:16
#2: jonna

åh,jag borde med rensa....har tänkt görat massa gånger men det blir verkligen inte av!

(och jag har också funderat på dendär tröjan,men inte kommit till skott,är den stor eller liten i storleken?)

Kram

2010-08-23 @ 17:28:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: