MissVixen

2009-09-10
11:45:47

jag stinker
Hittade den här (inte så smikrande) bilden av mig o Marcus när vi var på nordens ark förra sommare. Det var ju precis i början när vi träffades och det känns som det är 100 år sen! Helt sjukt vad mycket som kan förändras på lite mer än ett år!

För övrigt så tror jag att folk kommer hålla avstånd från mig på skivstångspasset idag=) Har haft massa vitlök i maten det senaste, men idag slår jag nog priset! Gjorde iordning sallad till min lunch förut och hade Hélènes goda recept på salladsdressing i, men vitlöken var vääääldigt stark! Mig gör det inget, men jag känner redan att jag stinker bara efter att jag provsmakat!

Hoppas benen orkar med träningen idag, är fortfarande lite seg sen indoor walkingpasset igår=)

Nu känns det som att motivationen kommet hålla! Det är sååå skönt att vara tillbaka på friskis! Har satt upp mål och delmål fram till jul så jag lättare kan följa mina resultat! Så roligt!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: