MissVixen

2009-10-06
16:44:31

vampyr-romantik


Men vad nu?! Två inlägg på samma dag, det måste ju bli ett kors i taket för det=) I början av sommaren plöjde jag igenom hela Twilight-serien. Jag var helt frånvarande i ca två veckor och ville mest vara själv med mina böcker hela tiden. Jag hade verkligen inte tänkt se filmen, hade fått för mig att det var en töntig tonårsfilm med vampyrer... Men så hyrde jag och systeryster den och jag blev fast! Med mitt dåliga tålamod gick det ju inte att vänta på kommande filmer, utan jag köpte alla böcker och började från början igen. Nu har jag nästan läst klart Twilight för andra gången och ska ta mig igenom new moon också innan den kommer upp på bio. Jag läääängtar till november och att få se mina töntiga vampyrer igen. Jag är nog fortfarande lite tonåring ändå, för lite förälskad är jag allt i Edward och Carliste. Även i Eric i True Blood, men det är ju en helt annan täntig vampyrserie=)

Men trots att dessa böcker står i tonårshyllorna så rekomenderar jag dom skarpt! På engelska förstås, jag tycker ofta böcker förlorar lite i sina översättningar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: