MissVixen

2009-10-06
11:01:54

tisdag 091006


Kan ni fatta! Vårt skrivbord är städat! Alla mina papper och småsaker ligger inte längre i en enda röra på skrivbordet så det är faktiskt lite trevligt att sitta vid datorn igen. Även resten av källaren är skinande ren, alla kläder tvättade, rena sängkläder och till och med ett nytvättat täcke! Jag hade alltså en riktig höststädning av vår lilla källare i söndags! Ser ni föresten på den andra bilden? Det komiska är att jag inte har tänkt på Marcus lilla staty innan, men den är faktiskt för rolig! Undra vart han fått den ifrån?

För övrigt så ska jag försöka bli bättre på updates här! Jag är ju inte alls bra på det! Tänkte skriva igår, men då var jag på så kasst humör så det hade inte blivit roligt alls. Och lite senare kollade vi på en hemsk dokumentär och jag grät så mycket att Marcus var nervös att jag skulle få migrän. Tror det dåliga humöret var en föraning av denna dagen. Känner mig febrig med huvudvärk och svullna bihålor så jag stannade hemma från VFUn. Dumt att missa kanske, men ännu dummare att gå dit och smitta ner personalen och barnen. För en gång skull är det nog inte från VFUn det kommer, utan det är nog Marcus som smittat mig.

Men jag ska faktiskt trotsa sjukan en liten stund för att åka in till stan och träffa min Jonna, är ju inte ofta hon är här så får passa på!

puss på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: