MissVixen

2009-10-24
16:59:27

gårkvällens
Jag hade en helt suverän kväll igår. Började med lite träning efter skolan och sen hem till Emma där vi hade en riktig tjejkväll med vin, middag och klädprovning. Sen bar det vidare till Anders som hade sin inflyttningsfest (nästan ett halvår efter flytten...) Var inte på festhumör på dagen, men med alla dessa trevliga återseenden av folk så gick det inte att ha annat än roligt! Mycket prat och sen vidare ut till exet för dans, dans, dans! Trodde jag inte saknat dessa människor så mycket, men uppenbarligen=) Hade den roligaste kvällen på länge!

Nu är det bara lite mer än en vecka tills vi får lägenheten! Jag längtar enormt mycket! Mölndal/Bifrost är det, så nu är jag nästan tillbaka där jag startade mitt liv här på västkusten!

Nu tillbaka till att bakisslappa i sängen=)

puss
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: