MissVixen

2009-11-17
20:05:07

drömmer mig bort...


Ikväll har "New Moon" premiär i Stockholm, och jag hade mer än gärna varit där! Jag läser den på nytt nu bara för att ha den i minnet. Risken är att mina förväntningar är lite väl höga, jag tycker ju att böckerna är helt fantastiskt bra!

Men nu får jag tydligen inte sitta här mer, bordet ska dukas och efter maten måste jag fortsätta med pluggandet.

Ps. det går framåt på arbetsfronten, har jag tur så har jag ett jobb när jag är klar med skolan. Ds.

Update: Tydligen vorde jag sänka mina förväntningar, för de som läst boken tycker tydligen att det är mycket som inte stämmer... Men det räknar jag egentligen med, för det var ju likadant med "Twilight".

Kommentar:
#1: Syss

Jag är inte så bra på det där med sms, men vad toppen med en intervju till!!!

2009-11-19 @ 08:57:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: