MissVixen

2009-03-09
18:02:59

vilken dag!
vårkänslor
När jag vaknade möttes jag av den här synen utanför fönstret. Kan man be om mer en måndagsmorgon när man längtar efter våren? Den är inte långt borta nu!
Träffade min basgrupp idag för att sammanställa en uppgift vi haft under praktiken. Det borde gått fort, men av olika anledningar tog det betydligt längre tid... Jag var dock tvungen att åka iväg en stund för ett möte. Vill inte skriva vad det handlade om här eftersom inget är klart än, men ni får veta tids nog=) Blev en knuff framåt för självförtroendet iaf! Sedan tillbaka till skolan för att göra klart och sen till gymmet. Så skönt det var att vara där lite tidigare nu när jag inte har praktik! Slipper köa till maskinerna!

Och kan ni gissa vad jag möttes av när jag kom hem? Ny bakat kavring! Gott gott gott! Och utan massa skit i som det finns i det famriksbakade och ofta även i butikernas bake off bröd! Mums!

Nu ska jag lägga mig på min matta tills Marcus kommer hem igen!

Hoppas ni haft en lika bra måndag som jag!

KRAMAR!
Kommentar:

det hade kommit nästan 1 dm snö här!

2009-03-10 @ 10:23:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: