MissVixen

2009-03-23
22:03:34

underbara sol

06:45 låg jag halvaken imorse och drömde/funderade på om de skulle ringa från jobbet och höra om jag kunde jobba. 06:50 ringer telefonen =) Alltså har jag jobbat idag, men det var ett tidigt pass så kom iväg redan vid kl14. När jag kom ut i morse möttes jag av en strålande vårmorgon och veckan hade inte kunnat få en bättre start! Jag skippade gymmet för att gå en långpromenad när jag kom hem och ni kan ju förstå besvikelsen när bussen rullade in i Partille och himlen var svart! Det började till och med hagla så inget mysigt promenadväder...

Men efter en god parmesansoppa till middag med hembakat kavring (har jag sagt att jag lever i lyx här med en matintresserad pojkvän?) hade molnen försvunnit och kvar var en minst lika fin vårkväll som morgonen varit i morse! Jag hade ju varit dum om jag inte gått ut! Det var så fantastiskt skönt och fint!

Den senare kvällen har spenderats framför datorn med mitt kamomillté läsandes rapporter. Måste läsa igenom de fyra rapporter som ska examineras samtidigt som mig på onsdag samt skriva en opponering på en. Har gjort lite anteckningar, men nu är jag så trött att jag snart stupar så får göra klart imorgon.

Undrar om jobbet ringer då med kanske...

natti!
Kommentarer:
#1: Maddo

Vilken fin bild! =)



Hur går det med ditt opponeringsarbete? För mig är det bara stopp..

2009-03-23 @ 22:23:22
#2: Linda

Jag håller med, att ha en kille som är matintresserad är lyx :)

2009-03-24 @ 10:13:23
#3: Frida

Låter som en himla trevlig dag, jättefint foto!

2009-03-27 @ 15:39:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: