MissVixen

2009-03-10
21:13:16

snygg idag?

Dagen idag har fortsatt bra precis som igår! Och jag måste haft en snyggdag för jag har fått så många komplimanger=) Sånt är alltid roligt och jag vet inte riktigt vad det var som var annorlunda idag! Det är skönt att vara tillbaka i skolan! Konstigt att höra det från mig kanske som är så skoltrött... Men det mesta rullar pårätt bra nu så jag hoppas ha samma flyt i hemtentan som ska skrivas denna och nästa vecka.

Träningen gick bra den med och jag börjar mer och mer uppskatta stretchingen på slutet. Är så avslappnande och det gör verkligen skillnad. Imorgon blir det spinningpass för första gången på friskis & svettis, hoppas den är lika rolig som den var på Fysiken!

De håller på att byta rör här i huset så vi har inte haft nåt vatten under hela dagen. Det har ju inte skadat mig eftersom jag varit borta, men såklart har de lyckats att ta sönder våra rör i köket så vi har inte kunnat använda vare sig kran eller diskmaskin där. lite frustrerande att behöva diska i badrummet! Men förhoppningsvis blir det löst under dagen imorgon.

Nu ska jag lägga mig och se om jag kan få tillbaka lite av mitt goda humör... Under kvällen har den trevliga PMSen smugit sig på och trots alla försök att vara trevlig har det inte gått så bra... Undra vem som har det värst? Marcus som får stå ut med mig eller jag som måste leva med mitt dåliga samvete för hur jag beter mig. Usch! Hoppas det är bättre imorgon!

Natti!

Kommentarer:

Skönt att ha snyggdagar - förstår att du har en idag - grymt snygga kläder!

2009-03-11 @ 22:14:11
#2: Mats

Du är alltid snygg :) (affirmera är bra). Coolt foto mycket Modesty Blaise kännsla (vilket jag tycker är bra för jag gillar Modesty!

2009-03-11 @ 22:43:51
#3: Anna

Fin du är,

hoppas du får en fortsatt bra dag!

2009-03-12 @ 16:25:04

snygg tröja!

sv: tack underbaraste för din kommentar<3

2009-03-12 @ 21:42:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: