MissVixen

2009-03-08
18:24:59

shopping i kungsbacka
Har ni firat internationella kvinnodagen? Det har inte jag =) Däremot ringde jag min pappa för en stund sen för att gratta honom på födelsedagen! Marcus var på shopping humör idag också så vi tog oss en tur till Kungsbacka och gick en vända på Freeport. Han köpte ett par keans och två par skor och jag köpte en t-shirt från Acne. Hur skön som helst så den kommer nog bli välanvänd i sommar! Efter det gick vi ett varv på Kungsmässan också. Blev en sushi-lunch och marcus kom ut med en ny cd men inte mer än så. Eller jo föresten... Blev varsin glass också=)

Jag har verkligen varit helt galen i sushi förut, och tro mig jag tycker fortfarande det är väldigt gott, men inte lika... Kan det vara att jag har förätit mig? Eller kanske det att det är ganska mycket socker i och att jag inte är van med mat som är så konstigt söt längre eftersom jag inte äter halvfabrikat längre? Jag har verkligen blivit mycket mer kräsen med vad jag stoppar i maten sen jag träffade Marcus. Och såklart de senaste veckorna då jag läst Den hemlige kocken och Äkta vara.

Nu ska jag återgå till min slappkväll. Har sett på film och snart blir det nog lite wok.

Acne
Kommentar:
#1: malin

tack! haha ja men blondiner har ju roligare säger dem, även om det bara sitter på insidan ;)

2009-03-08 @ 20:43:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: