MissVixen

2009-03-07
09:23:14

kladdkakeduell
Jag vet inte hur det gick till riktigt, men det slutade med att vi hade en kladdkakeduell här hemma igårkväll. Det börjae med att jag skulle baka min goda kladdkaka till fikat idag (som kanske inte blir av?) och då skulle Marcus helt plötsligt baka sin för att jämföra vilken som var godast. Sean kallades in som domare och så var tävlingen igång. Jag tyckte såklart att min var godast och Marcus tyckte att sin var godast. Hur blev det nu då? Jo, diplomaten Sean dömde oavgjort! Marcus kant (eller rumpa som han så fint kallade det) Var tydligen godast och min glasyr var godast. 1-1 alltså... Det kan jag ju inte riktigt nöja mig med så Sean får komma tillbaka och testa idag med då min faktiskt är godare dagen efter när den stelnat helt och blivit lite seg. Själv blev jag inte riktigt nöjd då det blev aldeles för mycket glasyr... Får tänka på det nästa gång =)

   
Kommentar:
#1: Camilla

:) Du köpte byxorna. Ja men eller hur är det sköna och framförallt, man får ju en snygg rumpa i dem. Haha! Gillar drakjediorna bäst, great detalj.



Se nu till att ha den där riktigt härliga Lördagen du förtjänar!

2009-03-07 @ 19:46:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: