MissVixen

2009-03-02
20:46:43

härliga födelsedag
Åh, jag har haft en helt fantastisk födelsedagshelg! Jag o Marcus åkte hem till Linköping i fredags så vi skulle ha hela födelsedagen resfri i lördags. Jag fick frukost på sängen av mamma, Jenny och Marcus och massa fina presenter. Dagen spenderades på stan med sushilunch och spaning i affärer fram tills det som jag inte fick veta skulle hända. Och kan ni gissa vad det var! Marcus present till mig var att gå på SPA och där fick jag ett kurbad och en ansiktsbehandling! Helt underbart skönt! Under tiden jag var där inne delade systeryster och Marcus på en flaska vin så de var lite lagom lulliga när jag kom ut=)
Efter det åkte vi hem till mamma igen för att äta mat med familjen och det var mysigt som vanligt. Senare drog vi ut för att träffa Jonas och dricka öl. Det blev en lugn och tidig kväll, precis vad jag behövde=) Men den var fantastiskt trevlig för det.

En av presenterna var en slant av pappa och Hélène och för den köpte jag mig min efterlängtade spikmatta! Jag är helt såld på den! Igår somnade jag när jag låg där på den. Måste ju erkänna att de första få minutrarna gör ganska ont, men när det släppt är det jätteskönt! Slanten räckte såklart till lite till så idag har jag köpt mig en ansiktskröm också som var efterlängtad.

Här är jag i mitt kurbad! Somnade nästan häri=)


Årets första och enda semla köpte jag såklart på Lasses. Tradition att äta årets semla där ju.


Mina fina presenter: Träningsväska, den hemliga kocken, äkta vara, sport BH, duschcreme, trisslotter, slantar, min underbara spikmatta.


Tack för alla gratulationer jag fått på diverse ställen=)

Kram på er!
Kommentarer:

nämen oh grattis på dig själv!!

och hey vilka klockrena födelsedagspresenter du fick :) jag har böckerna och mattan, kanon bra och beroendframkallande.. hihi.. såg du dom jag fick då? om e nummer och detox? verkar lovande.



KRAM

2009-03-03 @ 13:14:23
#2: Maddo

Grattis i efterskott och roligt att du hade en sådan toppendag! Kram

2009-03-03 @ 18:22:08
#3: Camilla

Åh vilka härliga presenter. Lite avis på den där gröna spikmatten, jag måste investera i en sådan sen. Måste dock lära mig att komma från smärtan bara. Testade en för några dagar sen, hemma hos en vän. Men det gjorde så ont! Antagligen för att jag va och är riktigt spänd och inte kan koppla av ordentligt. Hamna i rätt stämning så att säga. Fina bilder på dig :)



Du kan tro att jag är nöjd med brallorna som Sarah tipsat om. In och raffa åt dig ett par, de sitter som smack på mig, speciellt i rumpan.

2009-03-04 @ 21:38:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: