MissVixen

2009-03-21
19:30:08

för exakt ett år sen...
För exakt ett år sen idag var det påsk och snöstorm! Skönt att våren är här i år, även fast jag är säker på att det kommer bli några vinteråterfall innan värmen är här för att stanna på riktigt!

Jag hade en så rolig kväll igår! Först fixade Lena så vi kunde gå på TUR-mässan gratis. Där bjöd företagen på öl och vin och starkare saker så vi var rätt fnittriga när vi gick därifrån. Tog en hamburgare på McDonalds och det lilla fick bli vår middag. Vi spelade lite kort medans vi väntade på Marcus och sen drog vi på spel och öl kväll hos en kompis till Lena. Var riktigt roligt så hoppas vi kan göra det snart igen!

Idag var planen att jag skulle gå en långpromenad, men jag har sån sjuklig träningsvärk i benen sen skivstångspasset i lördags så det gick inte. Tog mig in till stan för lite fönsershopping, men benen orkade inte särskillt länge. Det roliga är att det gör mindre ont med högklackat =)


(Österbo för exakt ett år sen idag)

Ikväll har det ätits Thai och nu blir det en fortsatt lugn kväll.

Hoppas ni mår bra!

puss
Kommentar:

oj mycket snö!

2009-03-23 @ 13:28:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: