MissVixen

2009-03-20
13:59:48

en känsla av frihet
 
Ännu en sak har lättat från bröstet nu så nu andas jag lite lättare igen. Examinationsrapporten i barns kommunikation och skriftspråkande är inskickad! Trots att jag har suttit i skolan hela veckan och haft sällskap av Camilla så blir det nån sorts mental isolation när man ska skriva sånt. På onsdag får jag reda på om den är godkänd. Vågar inte spekulera i hur det gick än för jag tycker alltid att allt jag skriver är det sämsta jag någonsin gjort, men ändå har jag aldrig fått göra om eller kompletera! Är mentalt inställd på att få kompletera iaf så det inte kommer som en chock ifall det blir så.

Jag har precis varit ute och andats frisk luft, varit på blomsterlandet och köpt saker så jag kan plantera om sticklingen jag fick av mamma i födelsedagspresent.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag gå på TUR-mässan med Lena innan vi drar iväg på spelkväll! Mysigt!

Hoppas ni får en fin fredag allesammans!

puss
Kommentarer:

men oh va härligt.. !!!

2009-03-20 @ 14:14:26
#2: Mindy

Önskar dig en skön kväll..

2009-03-20 @ 20:18:18
#3: Camilla

Du har så rätt.

Hääärligt :)

2009-03-20 @ 20:26:04
#4: Maddo

Jag tror nog du kommer klara dig! Tro på dig själv! Kramar

2009-03-21 @ 10:04:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: