MissVixen

2009-06-29
10:45:10

090629
I helgen har det varit metaltown i stan. Inte för att jag har så mycket roligt att berätta om bra spelningar, för jag var aldrig på festivalen tyvärr. Men däremot bodde de flesta som var på festivalen på den campingen som jag jobbar på! Det kändes så iaf, så nu är det helt fantastiskt skönt att ha två dagar ledigt! Årets första dopp har jag hunnit med de senaste dagarna och igårkväll gick Marcus och jag på bio. Jag klagar inte på värmen, men det var faktiskt skönt att sitta i en sval biosalong i några timmar! När vi kom ut igen straxt innan midnatt var det fortfarande varmt så det kändes som utlandet. Transformers såg vi, och den var faktiskt riktigt bra! Tyckte nog att den var bättre än den första.

Nu ska jag nog åka o träna!
ses!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: