MissVixen

2009-07-13
12:04:53

sthlm i bilder
Förra veckan hade jag ju som sagt några lugna och härliga dagar hos pappa och Hélène i Stockholm. Som vanligt regnade det när jag knatade kring på stan där, men jag hade det bra ändå=) Här kommer en liten bildkavalkad av dagarna!

Pappa och jag promenerade deras promenadrunda och tittade på omgivningen. Stockholm är riktigt vackert, det går inte tycka nåt annat!

En del av utsikten på promenadsträckan!

Vi hälsade på delar av Hélènes familj där jag äntligen fick träffa lilla manne! Lilla Maja var också där och det är ofattbart hur mycket de växer på ett år!

Och så åt vi middag med gott vin som jag var tvungen att ta kort på för att jag skulle komma ihåg vilket det var=)

Kära Jonna bad om bilder på tröja och armband. De blev inte så bra, men de ruger kanske ändå=)
 
Kommentar:
#1: jonna

ÅH!



Jättefina ju, armbandet är ju hur fint som helst!!!!

kramkram

2009-07-13 @ 17:23:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: